NYSTART

Nu säger jag hej då till gamla sletna vanor. Idag blir mitt farväl till alla gamla laster. Klart man laddar upp för sista kvällen i frossans tecken. Och i morgon sätter jag igång. Så säger man förvisso alltid. I morgon. Men nu ska det ju bli på riktigt, herregud, det bloggas ju. Nu kan jag ju inte INTE sätta igång.




I morgon ska jag, som ett första steg i rätt riktning köpa nya träningskläder. Liksom hotta upp träningsgarderoben så man ändå känner sig ännu mer lite tvungen att glida iväg till gymmet. Jag har ju tidigare alltid gått och tränat i pojkvännens gamla urtvättade t-shirt och avklippta mjukisar. Det ska det bli ändring på!


Så ett komma-igång-med-träningstips:

Investera i nya heta träningskläder!
Något måste man ju göra för att känna sig lite smexig när man står och svettas på löpbandet. Allt som gör besöket till gymmet lite roligare är ju ett stort plus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0